هشدار جدی برای کاهش جمعیت/خروج جوانان از بشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 221
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

همانگونه که جهان هستی در حال تغییر (از صورت به صورت دیگر شدن) هست،انسان نیز به باسازی و جامعه پیرامون خود نیاز دارد.

چرا که هیچ موجودی در حال سکون وایستایی نمی تواند حیات داشته باشد،جهت بروز کردن جامعه انسانی مطابق با نیازهای،احتیاجات و ظرفیت های موجود زیرا درغیر اینصورت جامعه درجای خود درجا خواهد زد و هبچگونه رشد و ترقی نخواهد کرد.


  نتیجه تصویری برای شهرستان بشاگرد

به گزارش عصر بشاگرد: از سوی دیگر شهرستان بشاگرد در ایران واقع شده است،که درسالهای متمادی و طولانی هنوز در محرومیت کامل اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی،و رفاهی بوده و هست.

با وجود همه ای نامردی ها و کم کاری و مشکلات این شهرستان راهی که در این دوران سخت پیموده و شکست ها و موفقیت های جوانان بشاگرد هم اکنون جای تعمق و اندیشه بسیار دارد.

حمایت جدی دولت و خروج از اقتصاد لاک پشتی اعطائی وام با سود پایین است.

همانگونه که در جنگ تحمیلی جوانان ما پیروز میدان شدند،جوانان برومند این شهرستان توانائی را دارند که در جنگ اقتصادی و در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز پیروز شوند.


با حمایت دولت و جلوگیری از خروج جوانان این منطقه بدلیل نبود بازار مناسب کار و نبود اقتصاد پویا در بشاگرد تنها راه حل اعطائی وام با سود پایین است.

در حال حاضر شهرستان بشاگرد امار 50 درصدی بیکاری را دارد، و بیشتر جوانان تحصیل کرده بیکار می چرخند.

هبچگونه بازار کار و حمایتی در فراهم سازی و بستر سازی اقتصاد پویا از سوی هیچ نهادی بصورت مدون و پایدار در زمینه پیشرفت اقتصادی در این منطقه صورت نگرفته است.


نبود بازار کار و خروج جوانان از روستاها و شهرستان بشاگرد زنگ خطر بزرگ و هشدار جدی به مسوولان مربوطه در این امر است.



خروج جوانان از بشاگرد بدلیل نبود بازار کار و نیازهای اولیه رفاهی و اجتماعی و بی توجهی مسولین و فراموشی کامل این شهرستان تازه تاسیس  شده و بی اهمیتی با نیازهای مردم این منطقه دلیل اصلی بشمار می آید، و با این روند بی توجهی دولت و مسولان حکومتی به بشاگرد در آینده نزدیگ شاهد آسیب های بزرگ همچون کاهش جمعیت در این منطقه خواهند بود.



نمی دانیم که درعرصه عمل و اقدام ما را چه شده است که بسیاری،چون طبل تو خالی تنها به تولید صداهای بلند و گوش خراش اکتفا می کنیم،قریب چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی میگذرد و به جای آنی که روز به روز بروند ساختاری دولت ها بیش از پیش افزوده شده شاید تقریبآ شاهد هیچ تلاشی صحیحی در چند دهه گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نبوده ایم.

شهرستان بشاگرد در شرق استان هرمزگان واقع گردیده این شهرستان درسال 1387 از بخش به شهرستان ارتقاء یافت و مرکز این شهرستان سردشت است.

 



انتهای پیام /

 

 




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: اقتصاد پویا , خروج جوانان از بشاگرد , عمل و اقدام , طبل تو خالی , بی توجهی مسولین ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 814
بازدید دیروز : 1971
بازدید هفته : 5737
بازدید ماه : 5681
بازدید کل : 130814
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com